fbpx
Menu
Menu

Pozrite sa na rozdiel! Lambo zmenilo svoje logo, aby nevyzeralo tak ako na začiatku deväťdesiatych rokov…

Čo tu máme? Lamborghini sa rozhodlo, že po viac ako dvoch desaťročiach nastal správny čas na aktualizáciu svojho loga, aby odrážalo potreby moderného sveta. Výsledkom je… toto. Podľa Lamba nová identita, ktorá sa odteraz bude používať na všetkých jeho vozidlách, lepšie odráža jeho „odvážne, neočakávané a autentické hodnoty“ a je súčasťou jeho úsilia o „udržateľnosť a dekarbonizáciu“. Nie, my tiež nie.

Nový znak je tlmenejší ako predtým a upúšťa od 3D efektu, ehm, _efektu starej verzie, zatiaľ čo nápisy sú teraz „širšie“ a tvoria súčasť oficiálneho písma značky. Čože, žiadne Lamborghini Sans?

Lambo tiež tvrdí, že čierna a biela sú teraz opäť jeho základnými farbami (kombinácia, ktorá sa nevyskytovala od začiatku 70. rokov), zatiaľ čo žltá a zlatá sú teraz považované za „akcentové“ farby. Všetko sa nepochybne vyjasní v správnom čase. Medzitým budete vidieť oveľa viac zúriaceho býka samostatne (napríklad na kanáloch sociálnych médií Lamborghini), oslobodeného od štítu, aby sa mu dostalo väčšej „pozornosti“, tvrdí spoločnosť.

Pôvod býka nie je úplne jasný: zakladateľ Ferruccio Lamborghini bol Býk a zároveň milovník býčích zápasov, takže to sú dve najpopulárnejšie teórie v „povesti“ Lambo.

Každopádne, páči sa nám? Lambo aspoň neskočilo na tú najhoršiu vlnu a nezačalo na zadnú časť svojich áut veľkými chrómovými písmenami striekať LAMBORGHINI…

Obnovili sme naše historické logo, aby sme prispôsobili vizuálny výraz značky „odvážnym“, „neočakávaným“ a „autentickým“ hodnotám našej misie „Driving Humans Beyond“ a je súčasťou prebiehajúceho procesu evolúcie, ktorý sme iniciovali v rámci našej stratégie Direzione Cor Tauri.
#Lamborghini

 

Leave a Comment

Compare Listings

Porovnať (0)